Isparta’da Evlenmek İsteyen Erkekler

Isparta’da evlenmek isteyen erkekler mi arıyorsunuz? Yahu durun 2 dakika ben geldim. Adım Ozan. 32 yaşındayım. Gerçek bir evlilik yapmak istiyorum. Yaşım geldi de geçiyor ya. Bana soracağınız her soruyu yanıtlarım kimseyi kırmam, incitmem. Yaşım gereği olgun bir erkeğim zaten. İş güç sahibiyim. Akşamları telefonda çok vakit geçiririm. Daha önce ciddi arkadaşlıklarım olsa da kalıcı olamadıkları için ilan açıyorum. Isparta’da evlenmek isteyen erkekler konusunda her süreci başından sonuna kadar değerlendiririm. Tanışırım, otururum, konuşurum, anlaşma yollarına bakarım. Stresli ve sinirli bir yapım yok tam aksine o kadar sakinim ki anlatamam size.

Sevgili hanımlardan birkaç ricam var. Mesela nelerden hoşlanıyorsunuz yazın bana. Isparta’da mısınız yoksa farklı şehirde mi bunu da bileyim. Fark etmez yani önemi yok desem yeridir çünkü kısmet kimdeyse, neredeyse gelir bulur sahibini. Ben eğlenceli bir kişiliğe sahibim aslında. Bu nedenle var olan heyecanımı artık tek kişiyle paylaşmak istiyorum. Mesajlarınıza da telefon numaramla dönüş yapacağım.

Isparta’da Evlenmek İsteyen Yakışıklı Erkekler İlanı

Evet canlar var mı merak ettiğiniz bir şey? Varsa neyi bekliyorsunuz yahu ben buradayken sorun işte. Zaten hep buradayım, mesajlara anında dönüş yapacağım. Yeter ki anlayışlı bir bayan çıksın karşıma. Yeter ki seven, hoş bakan, huyu güzel biri gelsin. Ben sabırlıyım, kibirsizim ve kıskanç değilim. Söyler misiniz bu kadar özellik kimde var? Vardır elbet ama kaç kez karşılaştınız? Bu büyük bir şans sanırım sizin için.

Kendimi çok övdüm tamam kusura bakmayın ama ön bilginiz olsun istedim işte. Sabırla bekliyor olacağım sizden gelen mesajları. Artık yalnızlık değil ömür boyu mutluluk sahibi olacağız umarım. Yoksa böyle geçmez bu hayat, insanı yer bitirir. Ben artık mutluluktan uçmak istiyorum.

Mesaj Gönderin


Size Yakın İlanlar

  • 10000
    Evlenmek İsteyen Memur ErkeklerMerhaba. Erkan ben. Evlenmek isteyen memur erkekler çok araştırılıyor sanırım. Buradayım mesela. Diğer…
    Tags: evlenmek, var, isteyen, güzel, erkekler, değil, o, istiyorum, mi
  • 10000
    Evlenmek İsteyen Erkek DoktorlarSelam. Gökay ben. Evlenmek isteyen erkek doktorlar konusunda da ilan açılabilir mi bilmiyorum…
    Tags: var, evlenmek, isteyen, güzel, mi, konusunda, artık, ciddi, o, mı
  • 10000
    Evlenmek İsteyen Erkek Öğretmenler33 yaşında bir öğretmen olarak buradan evleneceğim kişiyi aramak için yazıyorum. Adım Ferhat.…
    Tags: isteyen, evlenmek, yok, var, işte, zaten, yapmak, olsun, güzel, mı
  • 10000
    Evlenmek İsteyen Erkek PolislerSon zamanlarda bir karar aldım arkadaşlar. Evlilik kararı. Adım Ahmet. Evlenmek isteyen erkek…
    Tags: evlenmek, güzel, isteyen, yok, istiyorum, merak, vakit, o, evlilik, sevgili